Med nyansættelsen af projektleder Benny Nørgaard får FUGMANNs Serviceafdeling en vitaminindsprøjtning af erfaring og kompetencer.

Serviceprojektledere

FUGMANN har pr. 1. oktober udvidet Serviceafdelingen med ansættelsen af projektleder Benny Nørgaard.

Han og FUGMANNs to øvrige projektledere i Serviceafdelingen, Christian Lønborg og Niels Iversen, har tilsammen næsten 100 års erfaring fra elbranchen – og den kommer FUGMANNs mange servicekunder til gode.

– Professionel service er FUGMANNs kerneforretning. Vi er gået efter en erfaren mand, som kan holde hovedet koldt i pressede situationer og være en god sparringspartner, som er med til at skabe de bedst mulige løsninger for kunderne, så jeg er glad for at kunne byde Benny velkommen, siger direktør Henrik Fugmann.

Service fra FUGMANN har fokus på helheden: Vi går altid efter løsninger, der både skaber energiforbedringer og giver øget komfort.

Og vi gør det på en måde, som fritager kunden mest muligt for besvær.

– Når kunden kan stole på, at vi løfter opgaven, frigør det tid hos ham. En driftsleder har måske 10 bolde i luften. Hvis han kan kaste den ene til os og ikke behøver tænke mere over det, er det en stor hjælp i hans hverdag, siger projektleder i Serviceafdelingen Christian Lønborg.

FUGMANN varetager professionelt en bred vifte af serviceopgaver, der spænder fra dagligt vedligehold af industrielle anlæg over fast service i kontorbyggerier og medicinalindustrien til arbejde i fredede bygninger, der kræver det ypperste faglige håndelag. Vore kompetencer spænder over en særdeles bred vifte lige fra adgangskontrol og dørtelefonanlæg over intelligente installationer, CTS og netværksinstallationer til flugtvejsbelysning og forsyningsanlæg.

God service skaber driftssikkerhed, som er afgørende, uanset om det handler om pakkebåndet på Toms Chokoladefabrik, Build-a-Bears bamsemaskine, Novo Nordisk’ insulinproduktion eller datanetværket på Rigshospitalet.